انتخابات هیئت رییسه اتاق اصناف شهرستان ویژه مراغه اواخر اردیبهشت برگزار می شود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1393
بازدید : 1054
نویسنده : مهدی
مصیبی:
انتخابات هیئت رییسه اتاق اصناف شهرستان ویژه مراغه اواخر اردیبهشت برگزار می شود
مراغه - خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مراغه گفت: انتخابات هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان ویژه مراغه 31 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن  مصیبی صبح یکشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود: مطابق ماده 36 قانون نظام صنفی ، مرحله ثبت نام از داوطلبین عضویت در هیئت رئیسه اتاق اصناف مراغه از ششم تا 13 اردیبهشت سالجاری برابر زمانبندی تعیین شده برگزار شد که در این مرحله 13 نفر از روسای اتحادیه های صنفی ثبت نام خود را نهائي کردند.

وي در ادامه اظهار داشت: پس از طی مراحل قانونی، انتخابات اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف در تاريخ  31 ارديبهشت ماه سال جاري بطور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وي ادامه داد: برابر اصلاحیه قانون جدید نظام صنفی مصوب سال 92 مجلس محترم شواری اسلامی مدت اعتبار فعالیت اعضاء در دوره جدید به مدت چهار سال تعیین شده که پس از اتمام مراحل انتخابات و صدور اعتبارنامه برای هر یک از اعضاء منتخب ، فعالیت رسمی هیئت رئیسه اتاق شروع خواهد شد .

مصيبي اظهار داشت: شهرستان مراغه از نظر رتبه و جایگاه اداری جزو شهرستانهای ویژه استان محسوب می شود و واحدهای صنفی شهرستان در قالب 40 اتحادیه فعالیتهای صنفی خود را انجام می دهند كه اميد واريم مشارکت پرشور اصناف را در برگزاری انتخابات ياد شده شاهد باشيم .

گفتني است دوره قانونی هیئت رئیسه اتاق اصناف شهرستان های سراسر کشور اردیبهشت ماه 93 به پایان می رسد.




:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








................................................................. شاید از اول نباید عاشق هم می شدیم این درست... اما جدایی اشتباهی دیگر است در شب تلخ جدایی عشق را نفرین مکن این قضاوت... انتقام از بی گناهی دیگر است ./ mehdi.poormoheb@gmail.com *** https://telegram.me/mahdipoormoheb *** ................................. ***

نظر شما در مورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مراغه کهن شهر ایران و آدرس nuga.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 779
بازدید ماه : 6749
بازدید کل : 206348
تعداد مطالب : 650
تعداد نظرات : 54
تعداد آنلاین : 2


RSS

Powered By
loxblog.Com